Ne_alakasi_var_004 papatyagibi bi uçtan diger uca işerler bi de 😂😂 erkek analarının gözü yaşlı kız anneleri nası yani diyor 😂
papatyagibi Ne_alakasi_var_004 O fıskırmanın insanı soktugu şoook 😂 Kücücük bebesin sen ya dedirten cinsten
yagmurkokusu_ Meri-Mel fena bu sene çiş eğitimi var ara ara götürüyorum deniyoruz bakalım o zaman kalın olanları kaldırmayı düşünüyorum deli cesareti benimde ama alışsın 😂
Meri-Mel yagmurkokusu_ Yaaaa kaç aylık bizimki iki kez dinliyor üçüncüye yapmıyor asla ya bir kez denedim gerçi ikimizde hasta olduk birazda o yüzden 😞🥺 27 ay 10 günlük olcak
Ne_alakasi_var_004 papatyagibi aynen ya walla 😂😂 ilk doğduğu zamanlar hemen fışrk salıverirdı sünnette açmıştım bi yaptı şaşkınlukdan ileri gitmesin diye elimi tutmuştum 😂😂😂
Ballilokmam11 Meri-Mel daha dün aynı korkuyu yaşadım😂duş sonrası tam giydirmem bitti bitti çabalıyor benimki heh yaptı şimdi dedim😂allahtan beni yanılmış yine de
Meri-Mel LadyGaddar Yaaaa hani instada var ya üç beş çocuk yapmayo istediğim ilk bebem ,herşeyden vazgeçtiğim ikinci bebem senin minnoş o biraz e annesi hep sakinlik olmuyor 🤣😎☺️😅🙈😸
ikibaloglanannesi Her gün banyo yaptığımız için her gün o aksiyonu yaşıyoruz😂hatta Nisan’dan itibaren 2.kez yaşamaya devam edeceğim 😂
Orenda_ Meri-Mel Banyodan sonra durmayan bebişi altında bezi yokken susturmak için kucağıma aldığımda üzerime sıçması pekii🙈😂O anı bekliyormuş gibiii
metemom_ Meri-Mel daha da kötüsü kıyafetlerini almaya gittiğimde bornozuna kakasinı yapan yeni ek gıdaya geçmiş bebektir (bornozu çöpe attım)
Meri-Mel metemom_ Eyyyyy ya Rabbim sen ne büyüksün bu nasıl dramdirrrr oyyyy ben nere gidem gelenmm😬🥺😄👀🥱
leman1 Meri-Mel daha kötüsü sezeryan ameliyatinin hemen arkasından kılımi kipirdatamazken erkek bebemin altını açar açmaz tam göğsüme Nişan almasıydı😂 tek başıma pijamami değiştirip göğsümu yikamistim. :) feda olsun emeklerim …
Meri-Mel leman1 Aman aman daha kötüleri mi ya 🥺😥 kizzzz ben çektim demem bundan sonra erkek anaları çok zor durumda demek ki çok geçmiş olsun canım ya uzulsem mi geçtiği için gülsem mi bilemedim 😬🙈🙊
leman1 Meri-Mel bu oğlum hep hedefi tutturuyoe nasıl başarıyor hem beni hem kendini islatityor. Bı de namaz kılıyorum düşünün üstüm hep tm.iz olmak zorunda