Meri-Mel Altında bezi olmayan bir bornozlunun koşmasıdır. Kızımı duş aldırdım,bu durumu bir tur yasadik ve instegramda bu söz karşıma çıktı 👀🤣 ya cidden o an yaşanan,stres panik ,aksiyon ,hiç bir seyde yok hele kış günü 💜😅👀🤣
amazontuba Meri-Mel daha kötüsünü yaşadım. Altı açık bezsiz yenidoğan🤦♀️ kardeşim güya hava aldırıyo. Beşik halı masa 🙈 her yer battı
papatyagibi Meri-Mel Daha kötüsü ; Yeni sünnet olmus anası altına bez baglamaya korktugu icin fırsattan istifade iseyen erkek bebe Canı acıyacak diye bez baglayamamıstım nasıl baglasam canı acır mı eder mi diye düsünürkenn isemisti 😂
suhedaaaaa amazontuba Çocuğumu banyo yaptırdım, civciv kafalı havlusuna sardım kokluyorum. Bir sıcaklık geldi bacaaama bacaaama ahahahahahaha Önce bez sonra sarılmaa artık 😅
Ne_alakasi_var_004 papatyagibi bi uçtan diger uca işerler bi de 😂😂 erkek analarının gözü yaşlı kız anneleri nası yani diyor 😂
Meri-Mel papatyagibi Ayyy bari yikarsan kurur ah bu annelik o andaki karar mekanizması acı mi , çiş mi arasindaki o gidiş geliş çok şükür olmuş bitmis maşallah çiş yaptı mı 😄🤣👀😸
Meri-Mel amazontuba Ayyyyyy aman aman hemen kardeşinize bir tur hava aldır ablam sen halıya deyip kacsaydiniz 👀😄🤣
ekimkizi_ Meri-Mel bu aralar oğlumm bez bağlattırmıyor aslaaa çıkarmak neyse de takmak çok zor o sekilde evi turluyo nerde kıstırsam orda takiyorum bezini😀
Meri-Mel ekimkizi_ O bizde de var,bez dolu alması sorun alınca takması sorun aksiyon hep ama o duştan çıkınca ki panik cookk cokkkk başka 😄🤣
papatyagibi Meri-Mel Neler yasadık be 😂 Ama benim travmam eltimin cocugu üstüme 💩 yapmıstı Nisanlıydım o zamanlar Cocuk ishalmis ben ne biliyim Oyun oynuyorduk kucagımdaydı o oyuna dalıp tuvalete gitmeyince olanlar olmustu Benim bebelerden böyle vaka cıkmadı daha 🙏🏻😆
Meri-Mel amazontuba Aman aman sizinki daha fena imiş sustum 🙊 Hep en kötüsü bu diye düşündüğüm işin sonu daha kötüsünü duymak 🙈😅 Yaaa annelik gerçekten ne kadar zor ve yorucu bir iş değil mi ,kim derdi ki prenses kızlar b.k temizlicekkk oyyy oyyy🙊👀💓😻
amazontuba Meri-Mel hahaha ay evet ya 🤣 derdimiz var sanıyoruz bi başka anayı dinliyoruz ay benim durumum yine iyiymiş çok şükür diyoruz🤭 prenseslik çoktan elden gitti. Canları sağolsun yine bebeleri büyütüp silkelenip küllerimizden doğarız evelallah 💅😎