Arkadaşlar, 3 çocuk annesiyim. Çocuklarım arasında beni panik atak yapan son çocuğum oldu. Bebeğim doğdu ben bu çocuk nefes almakta zorlanıyor diye taktım takii bronşit olana kadar, 5 gün hastanede yattı sonradan ben nefes alma konusunu kapattım nasıl olduysa, sonra çocuk dönmüyor diye taktım, taktım, taktım en son eşimi çocuk gelişim uzmanına götürelim diye diye ikna ettim, oraya gittik çocuk gelişim uzmanı dönmemesini keyfi olarak, bilek kıvırma ve emerken titremeyi de nörolojiye gidin dedi, çocuk doktorumuz bilek kıvırmayı geçici demişti bu arada, emerken titremeyi de B12 eksikliğinden olur dedi, netten de araştırdım hatta burada bir çok post buldum buna ilişkin hepsi belirli bir süre sonra geçmiş, ben yine duramadım bu sefer eşime nöroloji uzmanına gidelim diye diye adamı ikna ettik ki sırf ben rahat edeyim, gittik doktor dönmemesini ve bilek kıvırmasını normal, titremeyi anormal buldu ve eeg çekti, eeg problemli çıktı, mr çektirin öyle gelin dedi bize net bir sonuç söylemedi, bu arada bebeğim emerken nöbet tarzı birşey geçirmedi, hatta titrerken emmeye devam etti, doktordan geldiğimizin ertesi günü bebeğim dönmeye başladı, eşim bu akşam bana çocuğu doktor doktor gezdiriceğimize keşke seni doktora götürseydim dedi, bende bilemiyorum şu an epilepsi ya da beyin le ilgili bebeğimin hasta olmasını kabullenememe aşamasındayız mı bilemiyorum, Dr Kadir Tuğcu’ya yazdım, hiçbir şey yapmayın yazdı. Benim gerçekten acilen terapi almam lazım diye düşünüyorum çünkü kendimi çok endişeli hissediyorum.