Kızlar merhaba kızım martta 2 yaşına girecek 2 ay önce bir hastalık geçirdi hava falan verdik 3 gün oda yarım doz geçti bitti . Şu son 10 gündür öksürük var ama günde sadece bir kere günün herhangi bir anında oluyor günde bir iki iki olmuyor bile bazen . Ateş yok hırıltı yok burun akıntısı yok enerjisi de gayet iyi şükür . Neden olur sizce bu öküsürük ?