aynes Bebeğim 4 aylık anneler çok kusuyor emziriyorum ve mama veriyorum ardında ne zaman beslense kusuyor ne yapmam gerek lütfen fikir verin
edanurm aynes benim bebeğim 9 aylık oldu doğduğundan beri kusuyo reflu ilacı verdiler bir kutu bitirdim yinede çok faydasi olmadi beyin gerilemesi yaptığı için bidahada almak istemedim gitmediğimiz yer kalmadı maalesef
aybarsmom34 aynes Reflüsü olabilir. Reflü yatağı almayı deneyin. Onun dışında pek bilgim yok maalesef
barlasinannesiii aynes oğlum 3.5 aylık her beslenmeden sonra kusuyordu doktorum ne yazık ki reflü diyip şurup verdi ve geçiştirdi. Kuzenim sağlıkçı kendisi ile görüştüğümde süt ve süt ürünlerine alerjisi olabilir diyet yap bakalım dedi. Süt ve süt ürünlerini kestim bebeğimde kusmayı kesti. Süt içeren paketli gıda da bile kusuyor çok sıkı diyet yapıyorum:(
barlasinannesiii aynes evet süt ürünleri . Peynir , Yoğurt, Ayran , Süt , Kaymak, süt ürünü olarak aklına gelen herşeyi kesmen lazım . Mesela gofretin bile arkasını okuyorum içeriyorsa yemiyorum