Şu otizm korkusu beni çok yıpratmaya başladı isme bakmama kafa sallama etrafında dönme falan hep belirti deniliyor kızım yapıyor bunları bugünde farketim son 3 parmağini kapayıp işaret parmağını açıp kapıyor kulağını çekiyor sürekli acaba kapatmayami çalışıyor diye düşünüyorum kelime sayısı zaten az herşeye anne anne diyor alkış bazen yapar gel falan yapmıyor artık birde biri konuşurken ağzına çok bakıyor sanki bunlar bana mı garip geliyor yoksa garipmi kötü hissediyorum nereye goturmeliyim öncelik ruhum daraldı şu korkudan:((