Bebeğim 2ay 20günlük.Emziriyorum zorda kaldıkça mama da veriyorum arada.doğumdan snra 3 4 gün kanamam oldu daha hiç olmadı hemen bitti.adet de görmedim 40başı dediler onu da görmedim normal mı acaba bu.
böyle olup da bebeği 1bucuk 2aylıkken tekrar hamile kalan var mı acaba olma olasılığı yüksekmidir çok korkuyorum tekrar kalırım diye