Kızlar biz İstanbul da yaşıyoruz son yıllarda doğru düzgün kış olmayınca ben bu yıl için mont aldım oğluma bu denli kar yağacağını düşünmüyordum şimdiden önümüzdeki kışın telaşına düştüm (Allah ömür verir ozamana erersek inşallah) karda çok eğlendik günde 2 kez çıktık kaydık, oynadık oğlum çok mutlu oldu. Şuan 3 yaşında ben güzel bir su geçirmez tulum arıyorum astronot montta olur önerilerinizi bekliyorum