Cihangirsmom_ minikoalaannesi 3.ayda zaten kendini belli ediyor oturma pozisyonunda olmak istiyordu hep
Ecem__ minikoalaannesi bebekler 6 ayda oturuyormus..ben kemik ve bel yapisi bozulmasim kucuk oldugu icin agrimasin diye kizimi ve oglumu tam 9 aylik oturttum..6 ve 8 ay larda kucagimda destekli tuttum ama yalniz hic oturtmadim zaten apaliyip.dusuyordu …
Sensen20 minikoalaannesi 5 aylık yarim yarım arada oturuyordum tam dik değilde 6 aylık olunca normal oturtmaya başladım ama tamamen kendi başına desteksiz oturması 8 aylik olunca gerçekleşti
myavocado minikoalaannesi 4 buçuk aylık iken filan kısa süreli destekli oturtmaya basladim, şimdi tam 6 aylık desteksiz oturuyor ve oturmayı seviyor da ama yine de çok uzun süreli oturtmuyorum