nazligiz Merhaba 3 ay 25 günlüğüz burnumuz tıkandı bir de hapşırıyoruz ama huzursuzluk ateş yok ne yapmam gerek
birprensannesi1 nazligiz 3 ay 15 günlüğüz benimkinde burnu tıkanıyor gibi çok anlamıyorum. Siz tıkandığını tam olarak nasıl anlıyorsunuz? Bu arada serum yapıp çekince geliyor balgam filan. Birde sizin burun akıntısı var mı?
nazligiz birprensannesi1 emerken ağzından nefes alıyor bi de sesler çıkardığında anlıyorum burnunun tıkalı olduğun burun akıntımız yok hapşırınca çıkıyor sadece 😂 serum fizyolojikle buhar veriyorum iyi geliyor şimdi durum biraz daha iyi
birprensannesi1 nazligiz benimde uyuduğunda uyanmaya yakın farklı nefes alıyot burnu tıkalı gibi oluyor . Ve çektiğimde sarımsı sümük geliyor ama onun dışında birşey yok. Anlamadım yani bu durumu
idildeniz35 birprensannesi1 bunu ben de merak ettim şimdi 3 ay 18 günlük bebeğim uzun zamandır 3-4 günde bir kakasını yapıyordu, dün aynı gün içinde 5 kez yaptı. Kıvamı ve renginde bi sıkıntı yok ama yine de endişelendim biraz
nazligiz birprensannesi1 son 3 haftadır haftada 1 kez yapıyor sadece anne sütüyle besleniyor alttan gazını çıkarttığı için sorun etmiyorum ben
nazligiz idildeniz35 sadece anne sütüyle besleniyorsa sıkıntı yok mamasına hakiki zeytin yağı koyabilirsiniz alttan gazını çıkardığı sürece korkmayın bence bebeğim pazartesiden pazartesiye yapıyor ama dolu dolu 😂
birprensannesi1 idildeniz35 benimde günde 4-5 defa yapıyor normal mi değil mi bilemiyorum Salı günü doktora gideceğim inşallah sorarım
idildeniz35 nazligiz evet biz de 4-5 günde bir yapmasına alıştık da aynı gün 5 defa yapınca endişelendim bu sefer de 😃
idildeniz35 birprensannesi1 renginde kıvamında bi değişiklik olmadıkça sorun olmaz diye düşünüyorum ama tabi her ihtimale karşı sormak lazım doktora
birprensannesi1 idildeniz35 rengi kıvamı her zaman aynı aslında bakalım doktor ne diyecek önemli olan doktorun görüşü☺️