Bninannesi kızımın zaten tüy gibi saçları var az ama kel gibi de değil. Bu saçlar fark ettim ki dökülmeye başlamış:( hem ön yanlardan hem de arkadan bayağı açılma var. sizin de başınıza geldi mi Saçları ne zaman yerine gelir😔
Hayat63 Bninannesi aynen cnm 3 aylık kızım saçları zaten az ve dökülüyor ama sıkıntı olmaz yeni saçları bikaç aya çıkar normal yani
Kbrrrrr Bninannesi evet canım 14 kasım annesi olarak yaklaşık 1 aydır var bizde de dökülmeler. Her gün yatagını temizliyorum. Kazıtın diyorlar hiç istemiyorum:(((
Bninannesi DenizAlpinAnnesi kış günü sıfıra vurmayı düşünemem bile iyi cesaret etmişsiniz🙂Peki dedikleri gibi gür çıkıyor mu?
Bninannesi Gulsah3 bi ara çoğaldı gibi olmuştu sevinmiştim uzuyor diye 2 gün oldu fark ettim ki arka açılmış yanlar açılmış kız bir de😕 ay çıksın bir an önce toka takmak istiyorum😂
Bninannesi Kbrrrrr ben de 13 kasım annesiyim😊 ben fark edeli 3 gün oluyor önce arkayı gördüm arka orta baya açılmıştı sanki birden oldu. Şimdi de yanlar epeyce açılmış 😕 valla hayatta sıfıra vuramam. Bakalım nereye kadar dökülüp ne çıkacak
cereninannesii Kbrrrrr benimde 14 Kasım kızım 🥰 hiç bir şey olmaz kuzum benim kızımında üst ve arkası kel oldu resmen 😂 herkes bunlar dökülüp yenisi çıkacak diyor hiç bi şey olmaz kazıtmada bırak zamanla yenileri çıkacak canım
Dudus Bninannesi aynen bizimkide gitti zaten yoktu fazla saçı kızımın yanlardan ve arkada baya açılma oldu tepede ve ensede kaldı saç 😂😂 inşallah çabucak geri çıkar
Bninannesi Dudus aynen tarif ettiğiniz gibi döküldü bizde de. Valla ben de ilk saçından kolye yaptıracaktım ama kesmeye kıyamıyordum zaten azıcık diye. Yarın hiç düşünmeden kesicem geri kalanı kurtaralım bari😂
Ertgrl44 Bninannesi benim bebegim inde döküldü ve konak çıkmıştı.. zeytinyağı sürüp bekllettım banyodan sonra konakları temizlerken sacları hep havluya geldi o yüzden sıfıra vurduk saçlarını..
Bninannesi Ertgrl44 sıfıra vurunca konak geçti mi? Konak bizde de oldu orta kısımda. Taramadım ama mustela köpük şampuan kullanıyorum onunla düzenli yıkayınca azaldı gibi
mrsoztamur Bninannesi benim kızımın da öyle oldu sonra hemen çıkmaya başladı kafanıza takmayın geçecektir
Bninannesi mrsoztamur tamamen dökülmez değil mi? Bu kadar açıldıktan sonra yenileri çıkıp çoğalır herhalde
DenizAlpinAnnesi Bninannesi bere kullaniyoruz bir sIKINTI olmuylr cokds cikmiyoruz zten kis . 1 aya havalar düzelir :) yani cikmaya basldi ama henüz cok kisa gürmü degilmi zaman gösterecek
Kbrrrrr Bninannesi aa ne tesadüf :) bizim şuanlık sadece arka kısım döküldü yanları farkedemedim. İnşallah kısa zamanda durur bu dökülmeler canım :(
Anneacemi Bninannesi bende 13 Kasım annesiyim 🤗 benim kızımda da hafiften açılma var arka ve yanlarda normal diyolar 🤗
Zumraa12 Bninannesi bu çok normal canım olması gereken şey☺️ Biz de 2 buçuk aylığız bizim de dökülmeye başladı yastığında görüpte farkettim bende umarım en kısa zamanda yenileri çıkar hızlıca uzar biran önce süslemek istiyorum😊
Bninannesi Zumraa12 sizin de kız sanırım😊 ben de bir ara çoğalınca iyi bari uzuyor toka takarım dedim ama sonuç bu😂
Ertgrl44 Bninannesi bende mustela kullanıyorum.. bir gun önceden zeytinyağı sürdüm ertesi gün banyo yaptırdık kafası ıslakken havluyla biraz ovdum konaklar yumuşaktı saçlarıyla beraber döküldü.. sıfıra da verinde hiç kalmadı
Zumraa12 Bninannesi evet bizimde prensesimiz var😍 inşallah biran önce uzasın saçları dediğin gibi süslü süslü Tokalar takalım tabii önce sağlıklı olmaları☺️
Bninannesi Aysunaysunaysun evet evet arka orta bildiğin avuç içi gibi olacak bu gidişle:( hep sırt üstü yatar diye ben de ona bağlamıştım ama bugün ön yanları fark ettim oralar da hep dökülmüş. Tamam azdı ama bu kadar da değildi