Whitewomen35 bende depremden beri yaşıyorum bu durumu,gece yatağa girince kendimi,cocuklarimi,ailemi falan düşünüp duruyorum. Düşünmek istemiyorum ama illaki geliyor aklıma ya depreme yakalanirsam,ya kalp krizi geçirirsen vb. Delirecegim. Birde ölünce üzerime toprak atildiginj beni bırakıp gittiklerini düşünüyorum mala bağladim iyice. Rabbim korusun hepimizi.