Pelineyy valla keşke kafamı dağıtacak aktivite yapmaya zamanım olsa ama benim 1 tane 2,5 yaşında oğlum 3 çocuğa bedel. Asla ama asla bensiz oynamaz benden ayrı odada bile durmaz nasıl yemek yapıyorum nasıl ev işi yapıyorum bi ben bi allah biliyo zaten kendi kişisel ihtiyaçlarım yemek yeme, tuvalet, duş falan çile resmen çoğu zaman aç geziyorum. Tuvaletimi öğle uykusu saatine kadar tutup oğlum uyuyunca yapıyorum afedersin. Ama boş vaktim olsa ve böyle uyumlu küçük bebeğim olsa hava güzel oldukça dışarı çıkar park pazar market komşu akraba gezerdim. Evdeykende ibadetlerimi yapar kalan vaktimde dizi izler, el işi yapar, kitap okurdum. Ay hayal etmesi bile güzel🥰🥰🥰