Mavi10 Merhaba kızlar bebeğim akşam üzeri ishal gibi oldu bişey yoktı uyudu sonra az önce uykudan kusarak uyandı acaba böyle bir salgın var mı ishal ve kusma neden olur bilgisi olan var mı
Whitewomen35 Mavi10 biz de bugün sabah 5’te hastanede gözümüzü açtık diyebilirim ishal ve kusma var doktor viral enfeksiyon dedi bir çok çocuk bu şikayetle geliyormuş
sevcan12 Mavi10 kızım 2 hafta önce aynı sorunu yaşadık. 3 günden sonra ishal ve kusmasi gelmeyince doktoruna götürdüm viral enfeksiyon vs yok dedi kaka tahlili yapalım dedi ve kakasinda bakteri bulundu. Bilginiz olsun takip edin durumunu.
Mavi10 Whitewomen35 evet ishal ve kusma ama kusma balgamlıydı sizinde öyle miydi birde şuan nasıl bebeğiniz ateş falan oldu mu
Whitewomen35 Mavi10 balgamlıydı evet . Vücut sıcaklığı artıyor gibi geliyor hemen ölçüyorum normal çıkıyor ateşi genel hal durumu da iyi Allah’a şükür inşallah artmaz sizin bebişe de çok geçmiş olsun . Doktor polivit ,zinco ve moflar verdi bize
Mavi10 Whitewomen35 bizde de şuan ateş yok gibi dediğiniz gibi sıcak geliyor vücudu ama balgamlı olması iyi bence o yüzden ateş olmaz da inşallah
Whitewomen35 esila48 sadece muayane yapıldı sonrasında ilaç verildi bizim de pek içimize sinmedi ama ateşi vs yok diye sanırım gerek duyulmadı ama oğlumun şuan hafif ateşi var çok korkuyorum :( kendi doktoruna yazdım bakalım inşallah hemen dönüş yapar . Sizin ateşi ne durumda iyi mi
Whitewomen35 Mavi10 Hayır kesildi çok şükür sadece 37.5 ateş vardı doktoruyla görüştüm ateş düşürücü ver ateş düşmez yükselir ve kusma da eklenirse öğleden sonra göreyim getirin dedi