xyz0987 sabahları mutlaka yumurta yiyorum 1 tane. Züberin fıstık ezmesini yiyorum. 2 güne birde kıyma içeren herhangi bir yemek yiyorum. Yinede sınırda kilo alıyor. Gerçi biz genetik zayıflık bende eşimde baya zayıfız. O yüzden zayıflığına takılmıyorum. Tatlı fln canım çektiğinde un helvası, lokma, tulumba yiyorum bunlar süt ürünü içermiyor. Kek, magnolia vs gibi tatlıları yulaf sütüyle yapıyorum gayette güzel oluyor☺️ şimdi baharat diyetlerimi açmaya başladım inşallah sorunsuz tamamlarız