Merhaba 15aylık bir oğlum var buraya 7aylıkken de yazmıştım. Kendim bakıyorum yaşadığımız şehirde yalnızız tüm gün evde beraberiz baba eve 4te geliyor. 7.aydan beri baba aşığı. Baba uyutsun baba giydirsin baba oynasın baba evde olduğu zaman asla yüzümü görmüyor baba evdeyken canı acısa babaya öptürmek istiyor beni reddediyor sürekli babaya temasta bulunmak istiyor kendimi 8aydır her gün sprguluyorum artık çok yoruldum böyle olan var mı bebeğimi asla uyutamıyorum bile kucağıma geleceği zaman kıyamet kopuyor ağlıyor uyumuyor bende