gulsenem26 canım inanki irade sende olan birşey benim bebeğimde son zamanlarda hiçbişey yememeye inat etmeye başladı agzindakini tükürüyodu baktım olmuyo zorlanadim birkaç gün öyle komple ac bıraktım sadece anne sütü sonra tekrar denemeye başladım yemek istemediği yerde asla zorlanadim ki tekrar inat etmesin diye ve balık yağı aldım cidden iştahını açtı keşke daha önce alsaydın birde şunu yaptım mesela ben hiçbirzaman bebeğimin kendi yemesine müsade etmedim kuru şeyler dışında yok ev batar yok üstü batar diye şu son dört beş gündür mutfakta yerde mamasını önüne koyuyorum döke saça savurarak ama yiyo ve çokta güzel yiyo ki çok kısa zamanda öğrenci hem kendi yiyo hem akıllıca yiyo artık sende böyle yap birkaç gün hiç verme ve sonra çorba dışındaki herşeyi önüne köy birde çatal kaşık kullanmayı öğretmeye başla benimkisi çatal ve kaşığı kullanmaya başladı dokuyo tabi ama bir dokuyosa ikinciyi ağzına goturebiliyo ve çok hevesleniyo bunun için birde ben gece emziriyorum 3 saatte bir kalkiyo ama sabah 6-7 den sonra emzirmiyorum 10-11 gibi kahvaltısını veriyorim aç olduğu için yiyo ve önce emzirmek yerine önce yemek üstüne emzirkmek veya mama teklif et