derici Kızlar merhaba 33 günlük çok gazlı bebeğim var sürekli emmek istiyor ve çok fazla ağlıyor ne uyuyor ne duruyor ne uyuyor sabah 8 de uyandı akşam 10 oldu hala uyumuyor sürekli memede ve emdikçe de sürekli gaz oluyor nolur bi tavsiye verinnn deliricem
ebrusafura derici yemeklerinize dikkat edebilirsiniz kimyon çayı için rezene çayı için benim kızım da 3 aylık ve hala gaz sorunumuz var ben gaz masajı yapıyorum inşallah en kısa zamanda geçer
mrsfly derici emdikçe gaz oluyor ama gaz sancısına da yine meme ii geliyor bu bir süreç biliyorum çok bunaltıcı ama normal şartlarda 3.5 ayda bitiyor. Biraz sabretmeniz gerekiyor. Bunun dışında youtubeden izleyip bebe yağı ile ayağına masaj yaparsanız rahatlar. Ayrıca kirazçekirdeği dolu keseler oluyor ısıtıp karnına koyabilirsiniz.
tugba825_ derici neler çektim o gazdan saatlerce kucağımda zıplaya zıplaya gezdiriyodum sussun diye. Tamamen ne yapsan geçmiyoda gaz damlası kullandım bide karnına masaj yapıp bacaklarını karnına doğru ittirince daha rahat çıkarıyodu 3 aylık olunca geçti bizim ki. Allah yardımcın olsun umarım senin ki daha kısa sürer rahatlar bebişin
derici mrsfly gerçekten o kadar zor ki zombi gibi dolanıyorum sürekli ağlıyorum rezene kimyon çayları da içtim gaz damlaları da denedim el kadar bebe asla uyumuyor
derici tugba825_ sadece memede uyuyor gazını çıkartmaya çalışırken de uyanıp ağlıyor sonra yine meme ve gazdan deliriyor
mrsfly derici seni anlıyorum çünkü benin kızımda böyleydi. İlk 6 ay benim kucağım dışında asla uyumadı ben geceleri oturarak uyuyordum bu sebebten. Ama inan geçiyor.