Doğuralı 4 ay oldu hamileyken enfeksiyon var demişti doktor bi rahatsızlığım yoktu ben farketmemiştim suda eriyen bi ilaç verdi çişimi tutmam lazımmış tutabildiğim kadar en son o ilacı kullandım. Şimdi de ilişki sırasında ve sonrasında yanma oluyor kaşıktı falan yok bazen çiş yaparken oluyor nedir sebebi sizce enfeksiyonum geçmedi mi hala acaba. Ya eşime de geçerse.