Annem bipolar hastası ben başka şehirde yaşıyorum annem yanıma gelmiyor ikna edemiyorum şuan atak döneminde 70 yaşında aşırı para harcıyor uyumuyor enerjisi bitmiyor evlendi biriyle adama söyledim hasta diye adamın işine geldi bakıcı tutacağına kendine bakacak kadın buldu bizi rezil etti anlatmaya utanıyorum adımız çıktı memlekette libidosuda yüksek rabbime sığınıyorum isyan etmiyorum nolur bişey söyleyin kimse sahip çıkmıyor birisi kandıracak başına iş gelecek gençler arayıp dalga geçiyor bunla anlamıyor küçük bebeğim var yanıma alsam hastanede tedavi ederler mi atak bitene kadar yatması lazım yoksa yanımda durmaz istemezse tedaviyi reddederse nolur çok üzgünüm lütfen bilgisi olan var mı