bahar456_ 2012’den beri iphone kullanıyorum. En fazla aynı telefonu 5 sene kullandım bir kez pilini değiştirmiştim. Güncelleme probleminden değil ekranı bozulduğu için değiştirdim. En az 3-4 sene rahat rahat kullanırsınız. Sonrasında yavaşlama problemi başlar ama. Bir de pil ömrü biter şarjı çabuk bitmeye başlar. Hangi model olacağı bütçenize bağlı ama yeni modellerden alırsanız daha uzun süre kullanırsınız.