Merhaba hanımlar şöyle anlatayım bebeğim karnımdayken hep sağ tarafta dururdu hep sağımda hissediyordum onu doğdu çok şükür sağlıklı gayet normal masaj yaparken bi gun sağ kolu çıktı doktora götürdük taktılar geçti 1 aylık oldu götürdüm sağ kalçası gelişmemiş denildi 3. Ayda Bidaha gittik sınırda denildi ortapediye gittik bize ulturasyon için gün verdi umuyorum ki her bebekte olabilen bir geçici gelişmeme durumudur bide bebeğim hep kafasını sağ tarafa doğru çeviriyor yatarken otururken uzanırken ama sol tarafa da gayet rahat ve sık çevirebiliyor tek sorunumuz 4. Ayımıza girdik donmeye başladı soldan sağa çok rahat dönüyor fakat sağdan sola dönemiyor aşırı zorlanıyor yardımlarımla dönüyor eli kolu bacağı ayagı gayet hararetli fakat genel olarak sağ tarafında bişey seziyorum sola göre daha daha az haraket ettiriyor doktora gittik mi daha çok erken falan diyorlar ama anneler hep tedirgin olur ya öyle diken üstündeyim yaşamış yada bilgisi olan varsa fikirlerinizi paylaşır mısınız