İyi akşamlar kızlar bebeğimde az da olsa konak vardı ama don bir haftada çok arttı. Her gün de yıkıyorum ama şampuandan da kaynaklı olabileceğini düşünüyorum. Baby me kullanıyorum değiştirmeyi düşünüyorum. Kullanıp da memnun kaldığınız markalar neler?