Kızlar onunla mı alakalı bilmiyorum ama -epiduralle alakalı olduğunu düşünüyorum- son 2 aydın geçmek bilmeyen bir bel ağrım var ama öyle böyle cinsten değil. Yumruk gibi. Belinizin üstünde odun kırılıyor gibi bir hıs sürekli ağrı. Bebeğim 5 aylık olacak. Dün ilk kez adet kanaması gördüm ama sökülmedi damla damla. Ağrı 2 katına çıktı artık dayanamıyorum. Bu kanamadan önce sıcak tutunca hafifliyordu ama artık o da kifayet etmiyor. Doktora gitmeyi düşünüyorum epiduralin etkisi yeni mi çıkıyor acaba sizde oldu mı böyle bir şey? Hamileyken hatta doğumdayken bile böyle bir ağrı görmedim dayanamıyorum artık..