eylulali bundan dolayıdır atopik ciltler böyle ama aksatmayin ben öyle bebek yağı falan suruyodum umursamamistin ama daha kötü olmustu sonra Bioderma atoderm aldım ve birkaç surmemde yok oldu ve tekrarlamadi da aşırı iyi birşey ve biraz pahalı ama bir senedir hala şişesi doku ben kullanıyorum