Feyzanrrselv bebeğim doğduğundan beri Pierre Cardin kullanıyorum. Fiyat olarak aşırı pahalı değil. Kalitesi çok güzel bence şu an kızım 2 yaşında 2. Çocuğumada yeter. Bulunduğumuz yer aşırı kar yağan bir yer geçen yıl kışın her gün dışarı çıkardım arabayı çok zorlardim bide market alışverişinde falan hep arabaya koyardım ona rağmen çok sağlam.