Oğlum 4 yaşında.Dişlerini fırçalamaya özen gösteririz izin verdiği kadarıyla fırçalarız.Üst ön dişleri kısa bir sürede oluştu bu şekilde .Çürük başlangıcı mıdır bu ? Doktora götüreceğim hafta içi çürükse ilerlememesi için ne gibi işlemler yapılıyor.Bu durumu yaşayanlardan yorum bekliyorum.
