Kızlar saçlarım kıvırcık ve kabarık dolayısıyla şekil vermek ve kullanımı zor. Çok gür değil mesela fön çektirince hemen bozulmaz bi iki gün kullanabilirim, düz saçı daha çok seviyorum çünkü kullanımı daha kolay. Normalde saçımı köpük vs ile kullanıyorum ama kıvırcıklarım çok düzgün olmadığı için epey uğraşıyorum. Haliyle sabahın köründe zor oluyor işe giderken bide bebiş var. Airstrait işe yarar mı o düzlük kaç gün kalıcı olur? Ya da airwrap mı almalıyım onda daha çok başlık var. Sadece düzleştirici için o kadar para vermekte gerekli mi bilemedim. Bu arada avm de airstrait denedim iki geçişte fön etkisi yaptı beğendim ama acaba diğerimi o mu bilemedim🤷🏻♀️