Aslnakn Ben 4 gün boyunca gündüz vermedim geceleri o yatarken verdim biriken sütü emdi, göğsümün şişi indi. 4 gün sonra baktım gece artık süt birikmiyor. Geceyide kestim ve göğsüm şişmeden emzirme maceramız bitti. 27 aylıktı bıraktığında oğlum, bant yapıştırdım, üzüldü biraz ama doktora gidelim falan dedi. Öyle unuttu. Gerçi 1.5 ay oldu hala açıp öpüyor kokluyor😂