merhaba anneler ben sizlere bir şey sormak veya danışmak istiyorum diyelim. Geçtiğimiz ay regl olduktan birkaç gün sonra rotavirüs müdür domuz gribi midir neyse o hastalıkla cebelleştim hem de tam 3 hafta.. 8 kg verdim o süreçte tat koku hepsi gitti baya dengem altüst oldu. iyileştikten sonra 1 şubat tarihinde şüpheli bi ilişki yaşadık eşimle. 10 şubatta regl olmam gerekiyordu gecikti. 17 şubatta test yaptım negatif çıktı. erken mi test yaptım? acaba hamile miyim yoksa vücudumun hastalıktan döngüsü mü bozulmuştur?