balmilaveannesi Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu emzirmiyorum bu arada saçlarım 2 aydır deli gibi dökülüyor evin her yeri saç oldu bebegimin üstüne de geliyor hep kucağıma alınca bu durum normal mi ne zaman geçer tam olarak kel kalacağım diye korkuyorum :(
ebrusafura Benimki de öyle elinde saçlarım vardı ağzına girmiş bende saçımı tamamiyle kestim kel kel evin içinde geziyorum😂
balmilaveannesi ebrusafura bende baya kısa kestirdim ama işe yaramadim bebegiminde saçları dökülüyor eşimde kıllı evin heryeri kil saç oluyor her gun robot acıyorum 😁
ehyalp Merhaba benim de uzun bir süre döküldü 1 yaşından sonra azaldı şu an oğlum 15aylık, otacının sarımsaklı şampuanı bana iyi geldi tamamen durmadı ama en azından azaldı