Bebeğim henüz daha 25 günlük ve aşırı gaz sancısı çekiyor. Zorunku sezeryan oldum. Bundan dolayı danla kullanmak gerekebilir dedi eczacı. Kaleidon damla verdi. Henüz doktora gidemedim. Aşırı dalgın oldupu için çocuğu hastane ortamına da sokmak istemiyorum şuan. Bu kaleidon damlayı kullanan vae mı ?