Ali_sefa İyi akşamlar arkadaşlar 3 aylık bebeğim var emziriyorum ve şuan acayip bir baş ağrım var emzirirken hangi ağrı kesicileri kullanabiliriz?
ElmaliTurtamm Ali_sefa genelde parol öneriyolar zaten hamileykende parol kullanabiliyodun ama hiç içme daha iyi çünkü pek bi etkisi olmuyo
Cemremmmmm Ali_sefa minoset yada parol baska hic bisey icemezsin.agrin migrenden kaynakliysa minoseti 2 tane alabilirsin.