aselarya40 Kızlar 9 gün önce doğum yaptım emziriyorum 2 buçuk litre felan su içiyorum 2 kere felan küçük tuvaletim geliyor yani gelmiyor tuvaletim bide bitmeye yakın ağrım oluyor yaşayan var mı ? :)
deniz1010 aselarya40 geliyordur da hissetmiyor olabilirsiniz, sondadan dolayı o his idrar bitiminde yaşanıyor. Doktor kontrolüne gittiniz mi 7.gününüzde?
re11 aselarya40 benimde aynı böyle sancılı bir şekilde yapıyorum ve o kadar su içmeme rağmen tuvalete çok az çıkıyorum ne yaptınız sizin geçti mi
yasemin0000 aselarya40 hissetmiyorsundur canım. Bende karnımda şişkinlik oluyo dikişlerim acıyo öyle anlıyorum tuvaletimin geldiğini
lunamarduk aselarya40 evettttt ben küçük tuvalette sanki şeyim patlayacak kadar yanma, ağrı ve basınç hissediyordum ama benim sondayı çıkardıktan sonra oldu.. 1 ayyyyyy 😒 nefret ediyorum her şeyden
aselarya40 deniz1010 kandaki enfeksiyonum yüksek te antibiyotik kullanıyorum tekrar başladım bitiminde kontrole gidicem yani sadece kanıma bakıldı
aselarya40 re11 evet antibiyotikle geçti sondadan kaynaklı enfeksiyon olmuş sonra normale dönüyor gün geçtikçe