İyi aksamlar herkese bebeğim 6 aylık grip olduk oksurugu var balgam var bıgazında gibi burnu tıkanıyo küçük damlalar var burnuna damlatıp cekiyorum su ğibi geliyor ama geçmiyor evde hava nemlendirici var bebek viksi var içine koydum calıstırdım başka ne yapabilirim geçmesi için