umaymomece Bebekka34 bizimde böyle şuan 7.ay 18 günlüğüz bugün o kadar mızmızdı ki başım ağrıyor şuan pilim bitti yani ağlamaklıydı ne yaptıysam olmadı cocugum cok mutsuzdu bugün hiç gülmedi inşallah patlatır şu aralarda rahatlar
Bebekka34 umaymomece aynı şeyleri yaşıyoruz birebir anlatmışsınız 4. Ay atagında böyle değişmedi bebeğim. Bu çok farklı bir şeymiş. Birde kolay çıkmazsa 1-2 ay sonra çıkarsa 1-2 ay ağrısı mı olucak ya?
allwrite Bence iki diş birden geliyor. Bizimki 3 gündür 38-38.5 arası ateş, huysuzluk, mızmızlık, 0 uyku ama hala görünürde hiçbir şey yok. Yarın 7 aylık😔
Bebekka34 allwrite bizde ateş yok. Uykusu güzeldi birden bozuldu gülen bebek gitti ağlayan bebek geldi kendi kendine oynayan bebek gitti yanındayken rahat durmayan bi bebek geldi. 1 günde 840cc mama içen bebek bugün bütün gün 300cc içti. Ek gıda zaten doyumluk değil normal olarak az biraz yiyor sabah akşam. Bir an önce çıkar inşallah 🙏
umaymomece Bebekka34 iyi günleride oluyor bu aralar bizde pik yaptı oyuncaklarla oynamak yerine ısırmayı tercih ediyor cocuk elime bakıp elimi yemeye çalışıyor çok kaşınıyor sanırım nasıl rahatlatırım bilmiyorum karanfil denedim pek faydasını görmedim jel-tetagil fln yazılmıştı buralarda daha hiç denemedim bugün o kadar cok bağırdı ağladı ki uyumadı da 1 saat önce fitil attım yeni uyudu cocuğum inşallah ağlayarak feryat figan uyanmaz
allwrite Bebekka34 ateş hariç hepsi aynı bizde de. Uykular zaten kötüydü ama çok daha kötü oldu😵💫 Emmesi azaldı, ek gıdaya daha da isteksiz. Bir de sürekli çenemi ısırmaya çalışıyor. 5 dk önce pes edip babasına verdim. İnşallah bir an önce çıkar da bebeler de biz de rahatlarız.🤲🏻
TospikEmirr Bebekka34 patlayana kadar devam eder . Patlasalar rahat eder . Sanki iki tane birden çıkar gibi inşallah erken patlatırda rahatlar