Çalışan anne 170 i( İŞKUR) çalışmayan anne 144( Sosyal Hizmetler) arayıp bilgi alınıyormuş. Aradığında da 01.01.2025 itibariyle canlı doğum yapmış anneleri kapsıyor ancak yasa daha çıkmadı bekleyin deniliyor. Eğer başvuruyu ertelersem belli bir süre var mı diye sordum gün ay gibi başvuru sınırı yok yasanın çıkmasını bekleyin dediler. Alan başka bir şey bilen varsa bizi de aydınlatır umarım