Arkadaşlar merhaba öncelikle merakımdan yazıyorum yattığımda kafam aşırı ağır geliyor bu yüzden uykuya bile geçişte zorlanıyorum bazen geceleri kulağımın acısıyla uyanıyorum o kadar kafam ağır gibi buraya yazıyorum çünkü çevremde kime söylesem öyle olmaz vs başka yorumlar yapıyorlar doktora da gittim birşeyin olmadığını söyledi aranızda böyle bir şey yaşayan var mı acaba