nidan34 evet alınır. Fakat orada bir uzman doktor daha var Uğur adında. Randevuyu alıp gittiğinizde hangi doktor müsaitse ona atıyorlar sizi, gittiğinizde kayıt yaptırırken Uğur beye vermeyin deyin. Ben de dahil, çevremde giden kimse o doktordan verim alamadı.
Gitmeden evvel soracağınız soruları yazın, gitme sebeplerinizi yazın, unutmayın