İkinci kızım 4 aylık olmasina 1 hafta kaldı Banyodan sonra aşırı derecede Gazi oluyor ve ağlıyor anlam veremedim ilk kızım böyle değildi banyo yapınca çok rahatlardi doğduğundan beri banyodan sonra rahatlama olayı Yok aşırı derecede bağırarak ağlıyor başına gelen oldumu