Merhaba hanımlar ,
Çocuğumun ateşi var demiştim doktora gitti serum takmışlar geldi iyiydi uyudu uyandı ateşi 40 olmuş doktoruna yazdım test yapmadılar mı dedi yapmadılar dedim yarına kadar ınflevir alın için yarın test yapalım dedi ama çocuğum titriyor bu ilaç işe yarıyor mu Allah aşkına hastaneye yatış yapıyorlardı mı öyle yapsak nasıl iyileşecek bir de küçük bebeğim var ağlıyorum üzüntüden ben oğluma covit olduğunda bile böyle görmedim çok hastayım titriyorum diyor