birprensesannes evet 1 ay doktor soyledigi gibi kullandim.sonra hareket etdirince cikardigini gorunce ve kendisi rahatca cikarmaya baslayinca birakdim yavas yavas.2ci ayda bazen kullandim boyle biraktim.doktora sordum kullanmasam olurmu diye kullanmasan gazi olur dedi ama kullanmafim.kullandim zamanlarda oyle bir faydasinu goremwdim zaten.birde bizde 1 ay sonunda sut alerjisi oldugu belli olunca sut urunleri ve sekeri kismen azaltdim.belki onunda etkisi olmusdur.kismen derken yani paketli gidalari kesdim ama evde kek falan yapib yiyorum