Merhabalar ben burada yeniyim Bebeğim 3 ay 25 günlük 4-5 Gün önce Bebeğim de bir anda hafif öksürük başladı iki gün takip ettim burun tıkanıklığı da eklenince doktora götürdüm Ciğerleri temiz ama boğazı kızarık dedi 1.02 gün daha takip edelim Geçmezse tekrardan görüşelim dedik Bugün üzerinden üç gün geçti Sürekli burnunu temizliyorum ama öksürüğü azalmıyor solunum sıkıntısı başlıyor gibi hissediyorum İştahı çok kesildi Anne sütü de veremiyorum normalde 120ml Mama içerken şu an zorla 60ml İçirmeye çalışıyorum Aşırı huysuz ve sürekli ağlıyor Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda ne yapacağımı şaşırdım yarın sabah tekrardan doktora gitmeyi düşünüyorum Ve mümkün mü bilmiyorum ama İshal gibi Su gibi kaka yaptı Ama yeni aptamil prsyneo Mamaya geçtik o da yapmış olabilir diye düşünüyorum ama hiç emin olamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum