Benim oğlum 26aylık, kedim 4yaşında tekir.Dediginiz durumların aynısı daha fazlası var.Çocugum yaşı büyüdükçe kedime daha çok yanaşmak sevmek istiyor ve bunu ona zarar vererek yaptığı için kedimde oğluma yanaşmamayı tercih ediyor.2 gündür pilsanın büyük kamyonetleri var bilirsiniz kedimizi ona bündirmek için kendini yırtıyor kedimde binmek istemiyor oğlum kendini yerlere atıyor , tüm odaları geziyor dolapları arıyor.Sonrası çığlık kıyamet.Bizşm kedi de çok şükür zarar vermiyor ufak ısırıklar, tırmalamalar dışında inşallah hep böyle gider diye dua ediyorum.Oğlum büyüyene kadar kedime rahat vermeyecek diye düşünüyorum🥲☺️