Arkadaşlar oğlum harfleri tanıyor heceleri biliyor okuyor ama bir türlü hızlı okumaya geçemedi bütün arkadaşları geçti o geçmedi.. elimden geleni yapıyorum sürekli metin okumaltan oğlum fenalık geçiricem artık.. bu durumu yaşıyan varmı? Ne yapmamız lazım tecrübeli anneler lütfen gelin.. öğretmeni bu durumdan çok şikayetçi arkadaslari problem çözmeye başlıyacak o daha okumasını dizlandirmadi diyor dakikada 20 hatasız kelime oluyor az sanırım.. çok endişeliyim bu sitresim oğluma yansiyor lutfeeeen bilgisi olan yardımcı olsun. Birde birinci sınıflarda sınıfta kalma var mı? Bu durum sınıfta kalmasına neden olur mu ? Matematikte çok iyi ama okuma maalesef