Urasss13 Kızlar merhaba, dikey süpürge almayı düşünüyorum uygun fiyatlı memnun kaldığınız süpürgeler var mı? Onvo gördüm baya uygun fiyatı diğerlerine göre 4 bindi ama emin olamadım aranızda kullanan var mı
sedeffy Urasss13 Fantom aldım hemde bimden ve bin liraydi aşırı memnnunim bu fiyata çekim gücü inanılmaz günlük kullanicicam diyorsan