gunduzanne Kızlar bebeğim bugün 1 aylık oldu, 2 gündür gündüzleri uyumuyor, göğsümde kaldığında uyuyo yatağa bırakıyorum uyanıyo. Bide uykusunda sürekli kolları hareketli kundağı kabul etmemişti. Ikınma sesleri çıkarıyo sizinkilerde de varmı???
birprens_birprenses gunduzanne gaz sancısı normal kucağınızda uyumak istemesi de size ihtiyacı olduğu için sizin nefes alıp verisinizde sakinlesiyor o yüzden sizi istiyor bence başka bebeğiniz yoksa bırakın öyle uyusun saatlerce alışır lafına aldanmayın bırakın alışsın 🌺
birprens_birprenses gunduzanne gaz sancısı için de ben metsil kullandım 1 aylıkken 5 damla veriyordum şuan 2 aylık 8 damla veriyorum ama her zaman değil çok zorlandığında onun haricinde I love you masajı yapıyorum çok iyi geliyor
es26b gunduzanne şuan aynı durumdayız canım bizde bir ay iki günlüğüz uykuda ıkınma gözleri açma kıpırdama hepsi aynı kollar zaten hep eller havada bizimkinin 😅kımıldamadıkça alttan osuruyor bende uyunmasın diye habire sallıyorum bugün gündüz hiç uyumadı
domdom45 Uzaya çıkıyorlar ama bu gaza Bi çare bulamıyorlar. Nefret ediyorum gaz kelimesinden. Ikinmaktan inlemekten helak oldu benim minnoşum da. Hiç biseyn faydası yok.
gunduzanne domdom45 okadar haklısın ki o kıpkırmızı oluyo benim gözlerim doluyo. Çevredeki insanlarda ay nolucak her bebek öyle falan. Lohusayız zaten biri dayak yiycek benden
gunduzanne birprens_birprenses ilk çocuğum🥹 gelen giden karnını doyur altını değiştir koy yatağa diyo kilo alırsa nasıl tutacaksın kucağında diyo lohusa psikolojisi büyükler dinlenir diye yapıyorum dediklerini ama çocuğumunda bana ihtiyacı var onuda biliyorum değişik durumlar içerisindeyim🤦🏻♀️
birprens_birprenses gunduzanne yaa ilk bebegimde bana da dediler alma alışır diye inadına aldım kucağıma şuan 15 aylık kucağıma gel diyirum kaçıyor keşke diyorum daha fazla alsaydim kucağıma küçükken onları dinlemeyin siz büyükler eskiden iş yapmanın yüzünden kendileri öyle yaptıkları için öyle diyorlar
gunduzanne es26b ayyy kurban olsun teyzesi onaaa🥰 benimkide öyle ya pırt pırt bide uykuda kaka yapabiliyo pişicek diye korkuyorum ıslak mendil sürünce de uyanıyo😂
kuzeyusuf Gazi var normal gaz damlası kullan belki işe yarar yediklerine dikkat et başkada çare yok zaten büyüdükçe her ay birşey azalacak 2 aydan sonra biraz rahatlarsın çünkü artık seni duyacak görecek takip edecek. Bana göre en zor surectesin burayı atlatirsan kolaylasiyor artık biraz daha
gunduzanne kuzeyusuf sap simplex kullanıyorum damla olarak. Bencede ya oyuncakları falan görür en azından
es26b gunduzanne ay valla ne zormuş geçer mi bu günler acaba bizimki kaka yapamıyor kaç gündür yarın randevumuz var bakalım ne diyecek doktor
gunduzanne es26b inşallah iyi haberler gelir sıkma canını ne yapman gerektiğini söyler uygularsın 8 güne 10 güne kadar kaka yapmayan bebekler var önemli olan çiş diyo doktorlar tabi huzursuzluk veriyodur çocuğa kaka yapamamak
es26b gunduzanne evet Bencede ondan huzursuz çünkü ne zaman karnına masaj yapsam o gün daha iyi uyuyor ve kaka yapıyor