Kızlar süt kaynattım mayaladım dün gece sonra biraz sıcaklığı geçince mayalıycaktım sanırm çok beklettim soğumuş bende hiç bakmadan mayaladım sabah baktım su gibiydi tutmamış dolaba bıraktm belki olur diye ilk defa böyle olunca ne yapacağımı bilemedim şimdi çıkarıp tekrar ısıtsam olur mu