Anneler selam
Şimdi diyeceksiniz ki Allahtan belani mi arıyorsun be kadın… Çok zorlu geceleri olan 3 ay geçirdik gaz sancıları uzun ve yorucuydu ama hep bebegim uslu idi beni hiç yormadı. Neredeyse cigirarak ağlama bile bilmez.
3 aylık oldu şimdi gaz sancıları bitmese de bitmek üzere çok hafifledi. Ben istiyorum ki aktivite yapalım ama bu oğlan uyuyor hep. Mesela gazı yoksa akşam 8 9 uyuyor sabah 12 ye kadar (beslenme 3 saatte bir) kaldırıyorum banyo yaptırıyorum yine 4 5 e kadar uyuyor. Babası geliyor zorla uyandırıyoruz oynatmaya çalışıyoruz azicik bakıyor gülüyor uyuyor. Sizin de var mı böyle bebekleriniz önerileriniz neler.
Etkinlikler için çok mu erken mesela piyanolu oyun halısını aktif kullanamiyor. Agu magu demiyor gülüyor takip ediyor tepki veriyor ama ses çıkarmıyor bana. 2 aylık 28 günlük ♥️ yorumlar bekliyorum 😍