bebegim95 sürekli ağlıyor ağlayınca kafasını yerlere duvarlara vuruyor, herseyi atıyor diye Nöroloji dokturumuza söylemiştim (bebeğim epilepsi hastası kontrole gittiğimde sormuştum) oda bizi gelişimsel pediatriye yönlendirdi gittik oradaki doktor ilgi görmek dikkat çekmek istediği için yaptığını söyledi, sakin olup beklemeniz gerekiyor, inatlaşmayın, ağladığında istediğini yapmayın dikkatini baska yöne çekin, zararlı bir şey yaptığında tepki vermeyin dedi